A gép másik végén Kriszta, aki apránként megtanítja neked az énmárkázás, személyesmárka-építés alapjait.
Kezdjük tényleg az alapoknál.
Ahhoz, hogy elkezdhess énmárkát (vagy személyes márkát) építeni, nem árt ha először megtanulod, hogy mit is jelent maga a szó.
A legtöbben nem azt értik alatta, amit valójában jelent. Sokan, amikor énmárkát akarnak építeni, tulajdonképpen arra gondolnak, hogy gazdagok és híresek akarnak lenni.
Khm…
Lehet erős énmárkád vagy személyes márkád anélkül, hogy gazdag és híres lennél és ez fordítva is igaz. Az erős személyes márka nem jelent automatikusan sok pénzt és luxust – és attól, hogy valaki gazdag, még nem feltétlenül lesz erős az énmárkája.
[Honnan származik egyáltalán az énmárka szó?]
Az erős énmárka azt jelenti, hogy amikor mások rád gondolnak, a különböző embereknek ugyanazok a dolgok jutnak rólad eszükbe. Az erős énmárka lényege, hogy egységes és következetes.
Mi az énmárka lényege?
Hogy aki meghallja a neved, már tudja, hogy mire számíthat.
Oké, de mire gondolunk “mire számíthat” alatt?
Az énmárkád egy csomag, amiben minden benne van, aki vagy, ahogyan működsz, amikben hiszel, amilyen értékek fontosak számodra.
Például ilyesmik vannak a csomagodban:
[Eredeti tartalom]
Szerző: Nagy Krisztina
Oké, most már csak a fagyasztott halat nem érted? A következő bejegyzésben erre is kitérünk majd.
Free picture: Catfish © Enid Arvelo | Dreamstime Stock Photos
A szerző honlapja: www.palyamarketing.hu